Entrevista

JORDI BADIA I PUJOL

AUTOR DE ‘SALVEM ELS MOTS’

“L’empobriment del català va lligat a la pèrdua de parlants”

Ha publicat un llibre en què ens proposa salvar mots. La crida ha tingut un notable èxit editorial. En pocs mesos ha arribat a la cinquena edició i s’ha fet un lloc entre els volums que intenten preservar la riquesa de la llengua

SALVEM ELS MOTS Autor: Jordi Badia i Pujol Editorial: Rosa dels Vents Pàgines: 246 Preu: 17,95 euros
RÀDIO I TELEVISIÓ
“Els mitjans de comunicació de masses s’han fonamentat tant en el català de Barcelona que han barrat el pas a la riquesa dels dialectes”

Abans de començar, adver­tim Jordi Badia que durant l’entre­vista inten­ta­rem uti­lit­zar alguns dels mots o locu­ci­ons que intenta sal­var en el seu lli­bre. El lec­tor podrà tro­bar-los en gai­rebé totes les pre­gun­tes, des­ta­cats amb lle­tra cur­siva.

Identificar-me. Si ja sou usuari subscriptor, us heu d'identificar. Vull ser usuari subscriptor. Per escriure un comentari cal ser usuari subscriptor.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.