Entrevista

Fernando Fernández

Coordinador de mobilitzacions de Greenpeace a Catalunya

“Som l’estat amb més perill de desertificació de la Unió Europea”

Greenpeace és una entitat referent d’entitats. Un dels seus objectius és teixir aliances, fer xarxa i ser un grup de pressió per provocar canvis en les polítiques que afecten el medi ambient

OLIGOPOLIS
“Cal potenciar l’autoconsum i les comunitats energètiques, és a dir democratitzar l’energia, i trencar amb l’oligopoli energètic”
ECONOMIA
“Quan parlem de fer canvis sabem que al final són llocs de feina, per això no pots tancar una indústria d’un dia per l’altre i cal un pla”
UN SOL PLANETA
“En els últims anys, les lluites s’han posat clarament damunt la taula, gràcies, en part, a la feina d’alguns moviments socials, com el que encapçala Greta Thunberg”
Identificar-me. Si ja sou usuari subscriptor, us heu d'identificar. Vull ser usuari subscriptor. Per escriure un comentari cal ser usuari subscriptor.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.