Entrevista

JORDI ARRUFAT

POLITÒLEG I AUTOR DEL LLIBRE ‘LA VIA BÀLTICA’

“L’amenaça russa ha despertat l’esperit de la Via Bàltica”

Va recórrer a peu el trajecte de la Via Bàltica, que va obrir les portes a les independències d’Estònia, Letònia i Lituània. El resultat és la crònica d’una història d’èxit

la via bàltica Editorial: Saldonar Pàgines: 306 Preu: 19 euros
MEMÒRIA DE LA VIA
“La gent no té gaires records de la Via Bàltica. En general, no hi ha una transmissió generacional d’aquella fita col·lectiva”
EL PES DEL CONTEXT
“Una idea central que vull transmetre al llibre és que la independència no va arribar només perquè es van agafar les mans i es van posar a cantar cançons corals”
Identificar-me. Si ja sou usuari subscriptor, us heu d'identificar. Vull ser usuari subscriptor. Per escriure un comentari cal ser usuari subscriptor.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.