La monarquia

Felip VI necessita un CDR

Els seguidors de la monarquia espanyola estem preocupats; surten enquestes en què la seva popularitat baixa

Arri­ben notícies des­en­co­rat­ja­do­res per als que desit­gem que la monar­quia espa­nyola con­tinuï donant dies de glòria als seus com­pa­tri­o­tes i als que seguim les seves hazañas bélicas des d’aquesta república ibèrica del nord. Si això con­ti­nua així, ben aviat neces­si­tarà el seu propi comitè de defensa de reis... On ani­rem a parar.

El CIS fa uns quants anys que no pre­gunta als espa­nyols per la popu­la­ri­tat del rei i la seva família, i ja no diguem per un hipotètic referèndum sobre el sis­tema de govern. Es dona per fet que el juan­car­lisme, la religió més popu­lar de la Tran­sició, es va trans­for­mar en feli­pisme, però cer­ta­ment hi comença a haver dades que ho des­men­tei­xen. Tot i que fins i tot el repu­bli­ca­nisme ofi­cial espa­nyol sem­bla que ha renun­ciat a un referèndum que Pablo Igle­sias, en els seus anys d’apar­ta­ment de 80 m² i d’afi­ci­o­nat al Rayo, pro­cla­mava als qua­tre vents, la veri­tat és que la idea ara ama­gada va fer for­tuna i s’ha anat escam­pant com el verí arreu de l’Estat. Així ho demos­tra l’enquesta d’Ipsos Glo­bal Advi­sor, un orga­nisme inter­na­ci­o­nal que ha encès l’alarma entre els que som fans de la monar­quia borbònica –sem­pre que no posi els peus a Cata­lu­nya, és clar–. Resulta que gai­rebé el 40% dels espa­nyols està a favor d’abo­lir la monar­quia –això no és delicte d’odi?– i a més de la mei­tat els agra­da­ria que es pogués votar aquesta qüestió en un referèndum. Vade retro, Satanàs!

Identificar-me. Si ja sou usuari subscriptor, us heu d'identificar. Vull ser usuari subscriptor. Per escriure un comentari cal ser usuari subscriptor.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.