Arts visuals

RECOMANACIONS D’ART

Picasso i la cuina

La cuina, que va ser un motiu omni­pre­sent en el con­junt de l’obra de Picasso, s’aborda ara per pri­mer cop en el mun­tatge La cuina de Picasso. Prop de 200 obres pro­ce­dents de museus, ins­ti­tu­ci­ons i col·lec­ci­ons pri­va­des d’arreu per­me­ten con­si­de­rar Picasso des d’una nova pers­pec­tiva.

Sala: Museu Picasso Adreça: Montcada, 15-23. Barcelona Horaris: dilluns, de 10 a 17 h. De dimarts a diumenge, de 9 a 20.30 h (dijous, de 9 a 21.30 h). Fins al 30 de setembre.
Identificar-me. Si ja sou usuari subscriptor, us heu d'identificar. Vull ser usuari subscriptor. Per escriure un comentari cal ser usuari subscriptor.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.