Lletres

El recer dels lectors de teatre

El mercat editorial del teatre català és manté dempeus en bona part gràcies a la tenacitat d’Arola Editors, que fa vint anys va iniciar el projecte Textos a Part, gairebé l’única col·lecció estable de teatre contemporani

LA CRÍTICA
“La cultura s’està mercantilitzant i només es produeix allò que es ven, en detriment de la qualitat”
PENSAMENT SIMPLE
“Hi ha la simplicitat que el teatre és per posar-lo en escena, i la lectura queda restringida a qui té la finalitat de representar l’obra”
QUANTITAT
“Vam començar publicant tres títols l’any i ara en són una vintena”
AUTORS
“Els dramaturgs tenen unes ganes imperioses d’editar la seva feina”
190
obres de dramatúrgia contemporània i de teatre clàssic integren la col·lecció Textos a Part, a les quals se sumen una vintena de títols en castellà i cinc títols de teatre per a joves.
Identificar-me. Si ja sou usuari subscriptor, us heu d'identificar. Vull ser usuari subscriptor. Per escriure un comentari cal ser usuari subscriptor.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.