Videojocs .
Aquest any, el tiqui-taca a la vostra consola
Com cada tardor des de fa uns anys, es posa a la venda una nova entrega de la saga FIFA. Un cop més, és el joc líder d’aquest gènere i el que ven més còpies a tot el món. Any rere any, entrega rere entrega, el títol ha anat millorant i superant-se. I aquesta edició no n’és l’excepció. Potser el canvi no és tan espectacular com en altres entregues, però hi és. En aquesta ocasió ens trobem amb un futbol de toc, més pausat, més polit, més realista. Un FIFA en què la protagonista és la pilota i els tocs per part dels jugadors.
El sistema de defensa també millora respecte del FIFA 21, tenint en compte que la versió d’aquest any era força millorable, ja que a força de rebaixar la dificultat havia quedat com bastant testimonial. Una altra millora són els porters, que demostren una efectivitat increïble. Ja voldria més d’un club tenir-los en nòmina! Paren el que és imparable i es poden tornar odiosos més d’una vegada. Ja no és tan fàcil guanyar el contrari per golejada. Per contra, els xuts llunyans resulten més efectius.
Entre les novetats hi ha el HyperMotion, un nou sistema de captura de moviment que ha permès afegir 4.000 noves animacions al joc per intentar oferir moviments més realistes, menys bruscos i més naturals. Una tecnologia que transforma la manera com els jugadors es mouen amb o sense la pilota.
Una experiència millorada
TOMÀS PARDOEs mantenen els diferents modes de joc que tan bon resultat han donat en els darrers anys i que han permès que cada jugador trobi el que millor s’adapti al seu estil de joc. El “mode carrera” repeteix les opcions de l’edició anterior. Podem jugar i créixer com a jugador, a més de poder fer d’entrenador, negociar la venda de jugadors, cessions i fitxatges, i fins i tot crear el nostre club. També repeteix el “mode volta”, una versió Arcade de FIFA on tot és més ràpid i directe. Tota la diversió i l’espectacle del futbol reunit en aquest mode addictiu. FIFA 22 guanya per golejada tots els competidors.