La rebel·lió dels androides
Si a El planeta dels simis, els primats prenen consciència i decideixen lliurar-se dels humans, a Detroit: Become Human són els androides els que es volen alliberar de l’opressió dels seus propietaris. Ambientat a Detroit durant l’any 2038, una ciutat revitalitzada gràcies a la producció d’androides que ajuden els humans en el seu dia a dia, aquests robots es comencen a comportar com si tinguessin vida pròpia. Els esdeveniments es comencen a escapar del control dels humans, i és llavors quan el jugador es posa a la pell dels tres androides protagonistes per enfrontar-se a la seva nova existència, vivint la història amb els seus punts de vista i les seves decisions.
Els tres protagonistes són Kara, una androide encarregada de les tasques domèstiques; Connor, un prototip d’androide que treballa amb el departament de policia de Detroit, i Markus, un androide que s’acabarà convertint en el líder de la rebel·lió.
El jugador anirà escrivint la història a través d’aquests androides en una frenètica i ramificada narració, en què no només decidirà el futur d’aquests robots, sinó el de tota la humanitat.
Detroit: Become Human és un thriller de ciència-ficció creat per l’estudi francès Quantic Dream, conegut per altres títols com Heavy Rain i Beyond: dos almas.
La història depèn de les teves decisions
Si hi ha una frase enganyosa quan es parla dels videojocs és la de “són tots iguals”. Detroit: Become Human és la prova que aquesta afirmació és una gran mentida. Estem al davant d’una de les millors històries del gènere. Un videojoc que t’anima a jugar diverses vegades amb la certesa que en cada ocasió viurem una història diferent. Cada decisió que prenguis no farà que guanyis o perdis el joc, sinó que la història anirà cap a un lloc o cap a un altre.