El dossier

CELLEr agrícola rocafort de queralt

L’ESTRENA DE MARTINELL

Va ser el pri­mer celler pro­jec­tat per Cèsar Mar­ti­nell i una pla­ta­forma a la seva car­rera. Es va cons­truir en diver­ses fases, des del 1918 fins al 1948. A la façana des­taca el basa­ment de maçone­ria i un para­ment supe­rior llis on s’obren grans fines­trals. A l’inte­rior, els arcs parabòlics gau­di­ni­ans. El celler compta amb unes caves on Cellers Domenys ela­bora el cava Les Tres Naus.

Adreça: Avinguda Catalunya, 35 Horari: Divendres de 4 a 7 de la tarda. Dissabte de 10 a 2 i de 4 a 7. Diumenge de 10 a 2. Reserves: 977 89 82 50 administracio@cellersdomenys.com
Identificar-me. Si ja sou usuari subscriptor, us heu d'identificar. Vull ser usuari subscriptor. Per escriure un comentari cal ser usuari subscriptor.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.