Serà notícia

+ AGENDA

Diu­menge, 11 de novem­bre

Con­cen­tració a Santa Eugènia de Berga

La plaça Major del muni­cipi de Santa Eugènia de Berga aco­llirà, a les 21 h, una con­cen­tració per recla­mar la lli­ber­tat dels pre­sos polítics.

Dijous, 15 de novem­bre

Acte de suport a Raül Romeva a Bella­terra

El tea­tre de la Uni­ver­si­tat Autònoma de Bella­terra serà l’esce­nari, a par­tir de les 13.30 h, d’un acte de suport a Raül Romeva.

Diven­dres, 16 de novem­bre

Sopar groc a Vila­nova i la Geltrú

La Casa del Mar, al pas­seig Marítim del muni­cipi de Vila­nova i la Geltrú, cele­brarà un sopar groc soli­dari, a par­tir de les 21 h, per dema­nar la lli­ber­tat dels pre­sos i el retorn dels exi­li­ats.

Diu­menge, 18 de novem­bre

Dinar groc a la Vall de Bia­nya

Els veïns del muni­cipi de la Vall de Bia­nya orga­nit­za­ran un dinar groc soli­dari a par­tir de les 14 h per dema­nar la lli­ber­tat de tots els pre­sos polítics empre­so­nats.

Identificar-me. Si ja sou usuari subscriptor, us heu d'identificar. Vull ser usuari subscriptor. Per escriure un comentari cal ser usuari subscriptor.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.