Teatre

DE TERCERES PERSONES

El treball actoral d’‘Unes abraçades insuportable-ment llargues’ forma un corpus d’individus que s’acoblen i s’escolten, que es miren poc i que es toquen menys, però que es perceben contínuament
Szpunberg s’allunya de la convenció: la distopia o el record són recursos per deformar la realitat, però ho fa amb un realisme màgic que trenca amb la buidor més apàtica Els aparells de La màquina de parlar humanitzen el seu comportament que el del seu amo. Per cert, que és tota una oportunitat tornar a veure el dramaturg Marc Rosich vestit d’actor, una circumstància que es produeix, sens dubte, per la confiança i l’amistat que es professen els dos autorsRosich, com Jordi Andújar, repeteixen fent el mateix paper que fa quinze anys. Vanessa Segura, en canvi, substitueix Sandra Monclús, que havia estat la màquina en les dues temporades anteriors (2007 i 2017 al Maldà).
A ‘[Infinit]’ el que es repeteix és la intensitat dels ballarins. Aquesta actitud atrapa l’espectador, fins i tot en els foscos més absoluts

Sovint, el tea­tre juga amb la con­ju­gació de la pri­mera per­sona del sin­gu­lar (per a tes­ti­mo­nis íntims) o del plu­ral (per con­ver­tir una situ­ació en una denúncia). Però què passa quan es con­juga en ter­cera per­sona? Marca una distància que l’allu­nya de l...

Identificar-me. Si ja sou usuari subscriptor, us heu d'identificar. Vull ser usuari subscriptor. Per escriure un comentari cal ser usuari subscriptor.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.