Serà notícia

+ AGENDA

Dilluns, 11 de març

Anàlisi jurídica a l’Eixam­ple Tea­tre

L’Eixam­ple Tea­tre de Bar­ce­lona (car­rer Aragó, 140) aco­llirà a les 20 h una xer­rada amb Jaume Alonso-Cue­vi­llas, Jordi Domingo i Lluís Mes­tres. L’acte tindrà com a lema Judici al poble català, i es farà una anàlisi jurídica per part dels con­fe­ren­ci­ants sobre la situ­ació que s’està vivint al Tri­bu­nal Suprem un mes després de l’inici del judici i sobre la fina­lit­zació i la sentència final. La con­ferència està orga­nit­zada per la ter­ri­to­rial Esquerra de l’Eixam­ple de l’Assem­blea Naci­o­nal Cata­lana.

Dimarts, 14 de març

Con­ferència a Vila­franca del Penedès

El filòsof i mem­bre de la Junta Naci­o­nal d’Òmnium Cul­tu­ral Xavier Antich serà a l’Espai Muriel Casals de Vila­franca del Penedès, al número 11 del car­rer dels Banys, per ofe­rir una con­ferència que tindrà com a títol D’on venim? On som? Cap on anem?.

Dis­sabte, 16 de març

Con­cert soli­dari a Tor­re­la­meu

El camp muni­ci­pal de fut­bol del de Tor­re­la­meu aco­llirà un con­cert soli­dari a par­tir de les 19 h i fins a les 23.30. L’acte està orga­nit­zat per l’Ajun­ta­ment d’aquest muni­cipi llei­datà.

Identificar-me. Si ja sou usuari subscriptor, us heu d'identificar. Vull ser usuari subscriptor. Per escriure un comentari cal ser usuari subscriptor.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor