El dossier

FRANCESC MILLÁN

EMPRESARI D'OCI INFANTIL (CALELLA)

“Facturarem un 80% menys”

OBJECTIUS
“Hem pensat només en la seguretat dels nostres clients. Tractem amb criatures i el nostre objectiu és fer-les felices”

Fran­cesc Millán coor­dina un petit cen­tre d’oci infan­til a l’entrada del muni­cipi de Cale­lla, al Maresme. L’espai, habi­li­tat perquè els més petits cele­brin el seu ani­ver­sari o hi pas­sin una bona estona, ha anat apu­jant i abai­xant la per­si­ana, obli­gats per un any mar­cat per la crisi sanitària. “Mal­grat aquest tan­car i obrir, quan hem estat ope­ra­tius, la gent ens ha tor­nat a visi­tar, pri­mer amb una mica de por, però després amb con­fiança”, comenta. Millán enu­mera les dife­rents mesu­res que es van pren­dre a l’espai “pen­sant només en la segu­re­tat dels cli­ents”. “Trac­tem amb cri­a­tu­res i el nos­tre objec­tiu és fer-les feli­ces”, asse­nyala. El negoci ja pre­veia pèrdues per a aquest any, però amb la nova i incerta situ­ació, que pot anar can­vi­ant, ha assu­mit que hau­ran d’afron­tar un futur amb més difi­cul­tats de les pre­vis­tes: “Fac­tu­ra­rem un 80% menys del que esperàvem.” Tot i això, l’opti­misme forma part de la genètica del coor­di­na­dor de Diver3, que asse­gura que man­tin­dran l’acti­vi­tat rein­ven­tant-se amb pro­pos­tes pen­sa­des també per a espais exte­ri­ors. “Tenir tant de temps per pen­sar dona fruits”, comenta en Fran­cesc.

Identificar-me. Si ja sou usuari subscriptor, us heu d'identificar. Vull ser usuari subscriptor. Per escriure un comentari cal ser usuari subscriptor.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.